au pair?

Resan är bokad! Jag och Challis ska åker till Oslo och hälsar på Karin den 17/10-20/10. Vi ska bland annat fira hennes födelsedag där vilket ska bli nice. Längtar!

Karin har tipsat om mig som au pair till hennes kusinbarn i Luxenburg och nu har vi mailat lite fram och tillbaka. Så om allt går som planerat så har jag en resa till bokad. Då åker jag i början av november och kommer hem i juli. Det hade varit sjukt kul. Familjen har tre flickor på 3, 11 och 15 år. Jag komme r även få chansen att bättra på min franska en del eftersom jag får möjlighet att plugga det där. Jag tycker det låter riktigt kul. Men det är riktigt snart. Fyller år snart och sen är det bara några dagar efter som jag åker då. Men dem ville ha mig där iaf så det är upp till mig nu. Vad säger ni? Låter det inte bra?;)

Sen har jag bokat min uppkörning btw + att jag har beställt en ny mobil. Jag är även börjat titta på laptops. För om jag nu reser vill jag gärna ha min egna dator med mig dit. Stackars mina besparingar.

/J


Kommentarer
Postat av: sariss

wieee, du kan iaf se fram emot min ferreee;) den kommer bli så NAJSSS!!

2008-10-06 @ 18:40:48
URL: http://saarabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0