Home sweet home



Så här såg det ut när jag skulle lämna hemmet igen! Inte lätt att vara saknad:(



Dessa två är det också jobbigt att lämna hemma! Här är vi på Mando dagen innan jag åkte tillbaka. Mys!



Favvo Hobbz och favvo Mams!



Men det är inte så farligt att vara tillbaka osm ni ser. Detta var i tisdags när jag och Maja hade käkat frukost hemma hos mig och sen gått till parken för att träffa en gäng tjejer. Anna, Camilla och Eva-Lis. De jobbade och vi solade. Haha så härligt. Så har de flesta dagar varit denna veckan. Parken med en massa au-pairer. Då trivs man som bäst i Lux. När solen är framme blir det ännu bättre. Imorgon blir det picknick och brännboll i parken och sen hem om och göra oss igorning och sen blir det party för hela slanten. Nu hoppas vi bara att vädert håller i sig.  Ikväll blir det utekväll med Tova och Evalis iaf. Sen får vi se vem som nappar. Ha en bra fredag, för det ska jag ha!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Hej sötnos! Fawo mamz och fawo Hobz vill också till Luxemburg och sitta i parken... Vi får väl gå ut på Jägersrovägen och spana efter någon tjusig terrierflicka istället...

2009-04-25 @ 10:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0