22 grader i Lux

Var på danspasset igår. Lika kul som vanligt. Fick med Tova också vilket var kul. Hon verka gilla det. Jenny hängde också på igår så jag fick skjuts. Härligt! Och hon gillade också passet.

I natt vaknade jag med huvudvärk, täppt näsa och ont i halsen. YES! Kul att skriva franskprov i det tillståndet. Kom dit iaf, tog den tidiga bussen så jag skulle vara i god tid. Kommer dit, får mitt test och går upp till salen. Där sitter Aristea redan. Men hon läser steg 6 så hennes prov var några nivåer svårare såklart. Men jag tog mig igenom provet och det gick väl sådär. Kunde knappt tänka som jag snörvlade. Störde säkert alla de andra. Men men sånt är livet. Nu är det gjort iaf. Riktigt skönt. Men ska börja på en kurs till sen efter påsk. Blir väl steg 4 då. Tycker franska är kul faktiskt. Det är så roligt när man går på gatorna i stan och förstår vad många säger hihi.

Efter franskan åkte jag hem, han fixa lite och sen hämta jag Hedda. Jobbade till 2, köpte en glass och gick ut i trädgården och satte mig i solen (22 grader) och läste ut "Ljudet av ditt härta". Den var den också, det är tredje boken i serien av fyra. Tycker dock inte den var lika bra som de två tidigare. Mest att jag stör mig på språket i boken bara. Tycker det är dåligt översatt. Men jag har fyran på engelska vilket är nice. Klockan fyra gick jag och hämta Hedda och sen kom Måns hem så jag slutade tidigt. Var så trött i huvudet att jag bara gick upp och la mig i sängen med datorn. Jag hatar att vara sjuk. Jag som aldrig är det hemma. Här är jag sjuk för jämnan tycker jag.

Nu på kvällen har vi grillat god mat och suttit ute och ätit. Sen blev det jordgubbar och glass. Kändes riktigt svenskt. Sjukt mysigt och gott. Ikväll blev det en hemmakväll. Min andra fredag hemma sedan jag kom till Lux. Sjukt haha. Så det blir lite Greys och så. Imorgon blir det Auchan med Sofie och någon mer kanske ? Hoppas att jag mår bättre bara. På kvällen sitter jag barnvakt till S och E här i närheten. Men familjen åker imorgon så jag är är själv till till måndag. Inte kul.. Men men det var billigare att flyga på måndag så jag ska nog klara mig jag.


Något att längta efter



Min kära vän Jessica och jag i Ayia. Saknar dig som tusan!



Min Caroline och jag för två sommrar sedan<3 Saknar dig med något sjukt

 
Lisa, Karin och jag på Maddes 18-årsfest för två år sedan... I Misssss



Karin, Challis och jag i Oslo i oktober förra året. Nu har vi inte setts sedan i julas...



Mia, jag och Maddis, ja ni kan lista ut när det var haha
Madde har jag inte träffat sedan jag fyllde 19, dvs i oktober! I miss



Min älskade hund som jag inte sett på tre månader




Min underbara familj som jag så längtar efter att få träffa<3


Jag har verkligen familj, vänner i mitt liv som är värda att sakna för de är så himla bra. Därför ska det bli extra roligt med lov och att få komma hem till mitt eget rum i mitt hus med min familj. I like! PUSSSS och KRAAAM

Ps: vill ni ha något speciellt från Lux så hör av er så kan jag kanske köpa det;)


Kommentarer
Postat av: challis

miss uuuuuu!!!!!

2009-04-04 @ 13:00:38
URL: http://brangzor.blogspot.com
Postat av: Mamma Mia

Hej min tös!

Jag vill absolut ha en sak...(?) från Luxemburg. En styck Josefin tack! Hel och oskadad om det går bra, inget vidbränt hår eller så... Puss på dig min bästa, bästa Josse!!!!!

2009-04-04 @ 20:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0