Valborgsmässoafton

Veckan som gått har varit najs. Eller förra helgen var riktigt bra. Utekväll med förfest hos mig på fredagen med Tova och Evalis. Promenaden in till stan var klockren. Sen på lördagen blev det picknick och brännboll i parken med en massa girls. Vi hade  "krigsmålningar" i form av hjärtan. De andra laget hade mustacher och glasögon. Vi var sjukt coola. På kvällen gjorde jag och Maja oss igorning hemma hos mig och sne åkte vi hem till Stina. Vi missade bussen och tog en annan som skulle till samma område i stan. Men vi hade ingen aning om var den skulle stanna så vi chansade, hoppade av och valde exakt rätt väg hem till Stina. Helt sjuka lokalsinnen. Mitt som annars är i botten. Det blev en trevlig kväll hos Stina med the girls och Stinas aupair-pappa Mathias som bjöd på sushi. I like! Sen drog vi ut i stan. Först till Crossfire där det sjöngs lite Abba och Summer of 69.det fick mig att tänka på studenten när vi åkte flak och alla klassfester vi hade hemma hos Hang.  Alltid Summer of 69. För att inte tappa tråden allt för mycket i detta flummiga blogginlägg så hade vi en jättetrevlig kväll. Efter Crossfire drog vi vidare till K'ramba där det blev dans och sånt. På söndagen blev ett danspass på 3 timmar, workshop. Kul men jobbigt. Sen Italiano på kvällen, mys!

Veckan har gått undan och mycket har hänt. Kommer doch aldrig ihåg allt när jag väl ska skriva ett inlägg.  Men mycket träning blev det och även en mysig fika igårkväll med Stina och Elin.

Ikväll blir det middag här hemma med familjen och sen ska jag och lite girls ut och fira valborg.
Tänk för ett år sedan var vi i göteborg tjaaajor! Det var grejer det. Saknar er! Undrar när vi är samlade igen?!





Misss u !

Kommentarer
Postat av: M

Miss you too Fajn!

2009-05-01 @ 21:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0