vilken helg!

Fest två dagar i rad med ett riktigt bra gäng. Det började på resturangen Porta nova där vi firade Anna som fyllt 21 år. Det var god mat med trevligt sällskap, födelsedagssång och annat. Sen åkte vi in till stan. Vissa gick med jag och några stycken till åkte med Inga i hennes bil. Efter en lång tur, då vi körde fel några gånger så kom vi inte till stan. Vi gick ner till K'ramba och hade riktigt kul. Trots att Emelie trampade på mig tusen gånger och råkade knocka huvudet mitt några gånger haha. Så sa jag till henne att hon faktiskt fick sluta..då säger hon "Men Josefin, sluta gnälla, va lite glad istället!!" Hahaha! Sen hände det en massa galenskaper med vissa personer haha, men det behöver jag ju inte ta upp här. Kvällen slutade iaf med att Evalis sov hos mig.

Dagen efter vaknade hon upp i min tröja som det står "I'm not a model, I just look like one" och fick sig ett gott skratt haha. Lite senare åkte vi in till stan och mötte upp Emelie, vi gick en sväng i stan och jag köpte tunikan jag gått och tittat på jättelänge. Sen satte vi oss på donken och där satt vi en bra stund och snacka en massa skit. Så himla kul haha. Vi började smida planer för kvällen och kom fram till att vi kunde sätta oss på Crossfire. Så senare på kvällen så var vi där, jag, Camilla, Eva-lis, Emelie och Pontus. Vi "tittade" på fotboll, drack svensk cider och hade det riktigt trevligt. Sen bestämde vi oss för att dra vidare till Scott's men efter konstigheter så gick vi till K'ramba istället. På vägen dit hade folk spottävlingar, hopptävlingar och annat. Helt sick.Vi hade lika kul då om inte roligare. Men Emelies plånbok försvann, men hon hittade den igen. Min nya tunika fick en massa rödvin på sig då det var en tjej som stod mitt på dansgolvet med ett glas i handen och råkade hälla ut det på mig. Snacka om att jag blev depp på det. Men när jag kom hem på kvällen tog jag "ta bort" på den så nästan allt har gått bort som tur är.

Idag har det blivit marknad med lite tjejer och sen satte vi oss i parken på lite filtar och solade. Så himla fint det har blivit i Lux när man varit borta. Allt är grönt och här är blommor överallt. Himlans fint och mysigt. Idag har det varit jättevarmt också. Resten av helgen har det regnat men idag var det superväder. Efter parken gick vi in till stan och tog varsin glass och några tog slush ice. Sen satte vi oss på torget och åt det. Efter det gick jag hem och fick god svensk mat här hemma. Hemmalagade köttbullar, potatis, lingon och sås. Yum! Nu är hela familjen hemma också.













Som ni ser är Lux superfint nu

Puss och kram Josefin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0