Josse, seriöst...vad har du gjort med din blogg????

Idag har jag varit och tränat. Härligt! Var dock helt död efteråt. Men nu känner jag mig duktig i alla fall. Ska försöka träna 3 eller 4 gånger i veckan har jag tänkt mig. Men jag får väl se hur det blir med det.

Jag har fått klagomål på min bloggdesign (om man nu kan kalla det för det) av Ivis. Så nu har han taigt på sig uppdraget att få min blogg till liv igen. Den var en gång en väldigt fin blogg men sen råkade jag klanta till det så allt försvann. Nu är den ganska trist och behöver en skönhetsinsats (Det kan inte bli jättemycket värre än vad det redan är). Den är ju mest rosa och skrikig. Men jag hade tänkt ta tag i det men jag förstår mig inte på blogg.se när det gäller design. Till helgen sa vi va? Jag väntar med spänning. Gör inte ni?


Nu ska jag sova! Puss och Kram
/J

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha om din är skrikig så får väl folk en chock när de ser min ;) jag fattar inte heller mig på designen, palla den!

2009-02-03 @ 14:50:52
URL: http://isofieshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0