Snart!!!!

Snart är de här...Om c 20 min så kommer min telefon ringa och då ska jag gå mina två minuter till min familjs hotell. Det var ungefär 6 veckor sedan vi träffades sist.  Längtar!!! Tänkte berätta lite snabbt om helgen innan. För nu när de är här har jag inte tid att blogga.

I fredags gick jag och Eva-Lis ut. Vi var först hemma hos henne och förfestade och snackade en massa. Sen gick vi in till stan och Scott's där vi träffade lite au-pair-tjejer. Kul! Jag önskade en Abba låt som de också spelade. JAg blev vän med vakten. Han frågade om vi var svenska eller danska. Jag svarade svenska och sen sa jag att jag var Karros kompis. Visste att de kände varandra nämligen. Lite kul för sen gick han runt och log mot mig haha. När det stängde 1 drog vi vidare till King Wilma där det var ös. De spelade även där lite Abba och annat smått och gott. Sen blev det en promenad genom stan hem. Då hittade jag en jättefin sjal som jag gladeligen tog med mig hem.

Igår var det alla hjärtans dag. Jag mötte upp Maja och "hennes" barn i Merl-parken och sen åkte vi in till stan för att äta lunch. Hon hade barnen hela helgen då föräldrarna var i Rom. Sen gick jag hem och de till simhallen. Sen hämta de upp mig här hemma och vi åka hem till dem. Där gjorde vi hemmalagad pizza och såg på Melodifestivalen och Wallander. Då  var Camilla också med. Rolig kväll och min favorit Måns gick såklart vidare. Sen sov jag hos Maja. Jag fick hela 150 cm sängen för mig själv för hon sov i lekrummet uppe vid barnen. Underbart att ha en så stor säng. Ikväll är det tillbaka till verkligheten.

Idag hade jag och Maja barnen på dagen, såg på Lotta och lagade lunch. Sen kom föräldrarna med massa leksaker till barnen och jag och Maja gick en lång promenad i Oetrange. På ungefär en timme. Sjukt mysigt att vara ute och gå mitt i naturen. Sen åkte vi hem till mig och sen in till stan och åt middag. Nu sitter jag här och väntar på att få träffa min kära familj. Hedda är sjuk..kanske maginfluensa så jag får se om jag får jobba ändå när de är här. Hoppas verkligen inte att jag måste det. Mån och ons är vi fria iaf men kanske tisdagen så måste jag ha henne. Jag  vill inte bli smittad:S Ajja vi får se hur det blir.

Fresten så var jag och Maja på Crossfire(en svensk bar) och såg på fotboll i onsdags. Det var Sverige-Österike som spelade och Sverige vann med 2-0 så det var nice.

Tack för en bra helg!!


Kommentarer
Postat av: Limpan

Hej tjejjen!

Japp jag har sett the hills, det går ju på mtv 15 gånger om dagen :P

Hoppas du mår bra!

Kram

2009-02-19 @ 10:22:13
URL: http://Linnrasmusson.blogspot.com
Postat av: Karro

ååååh min vakt:P haha, men usch han var knäpp den sista kvällen jag var ute:P haha, saknar dig!!! lägntar så efter er och självklart scott´s:P Vi ses i Maj:D pusspuss

2009-03-02 @ 14:15:42
URL: http://karolinawideheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0