Varm Choklad

Helgen har flugit förbi som alltid annars. I fredags var det förfest hos mig och utgång till först Scott's och sen den nya bargatan nere i grund. Jättetrevlig utekväll, men det var roligast på Scott's. Synd att de stänger redan 1 där.




I lördags mötte jag upp Maja i stan och sen tog vi bussen till Philharmonie som är en theater och opera. Den ser sjukt cool ut. Så tog vi lite bilder och sen gich vi vidare till ett museum som ligger i närheten som heter Mudam. Musée d'Art Moderne Grand-Duc Jean. Vi sa att vi var under 18 så vi fick gå in gratis. Där var en massa olika sorters utsällningar. Men där var en som jag gillade jättemycket. En konstnär som hade gjort en massa klänningar i papper. Sjukt coolt.
Sen promenerade vi tillbaka till stan. Sjukt mycket trappor men det är bra träning. Sen satte vi på ett fik och tog en kopp varm choklad. Sofie kom och mötte upp oss där och snackade en stund. Sen på kvällen var jag barnvakt i en jättegullig familjen typ 4 min härifrån. De hade svensk tv också så jag satt och kollade på det när barnen somnat. De hade en jättegullig hund också. Mysigt!



Philharmonie


   

  


Detta pratade vi om imorse:
 

J e s s i c a säger:

men tänk du får hälsa på mig i usa

Josefin säger:

ja jag vet, men hur sjuuukt dyrt är inte det haha

Josefin säger:

jag får väl åka dit och plugga eller nått haha

J e s s i c a säger:

hahah jaa det får du

Josefin säger:

jag har så mycket jag vill göra typ

J e s s i c a säger:

haha jaa man har en del

Josefin säger:

plugga i Usa, plugga i Paris, åka till Asien så som alla gör nu. Kanske åka  till sydamerika oxå.

Josefin säger:

palla plugga nått vanligt haha

Josefin säger:

nä men det vill jag oxå

J e s s i c a säger:

haha ja men det bill man skjuta upp haha

J e s s i c a säger:

sen vill man bli kär

Josefin säger:

jag kommer vara 60 innan jag är färdigutbildad

Josefin säger:

äsh, det har jag provat på ..det suger!

Josefin säger:

haha

J e s s i c a säger:

hahahahhaa



Nu är Maja här! Sen blir det Italianos ikväll.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Nu hänger jag inte riktigt med... vadååå Sydamerika, Asien, USA. Det har jag inte varit med och bestämt...jag har vetorätt i vår familj!!! Vill du få duengefeber eller? Nej jag trodde väl det. Det är bäst att du håller dig hemma hos mor.

2009-02-01 @ 23:14:43
Postat av: josse

Haha du är rolig du! Jag älskar att resa haha. Med eller utan någon konstig feber höhö. Men Paris var okey då ? haha. Asien åker man bara till i två månader kanske. Samma med sydamerika och Usa är ju bara ett måste :D Speciellt om Jessica ska dit som au-pair. Jag överlever ju inte ett år utan henne:(

2009-02-01 @ 23:19:12
URL: http://josefaaaajn.blogg.se/
Postat av: brangz

vad roooligt du verkar ha det!! :):)

2009-02-02 @ 19:07:21
Postat av: Pappi

Sydamerika verkar något farligt. Där är det vanligt med personrån och att folk rövas bort helt och hållet. Det låter du bli.

2009-02-02 @ 19:26:42
Postat av: jessicaa

haha ja mig måste du hälsa på :D

2009-02-02 @ 20:32:48
Postat av: Anonym

Josse, seriöst...vad har du gjort med din blogg????

Ska jag fixa den åt dig? Har en oändlig arsenal av rosa färger jag kan leka med. Det är trots allt webbdesigner jag pluggar till^^

2009-02-02 @ 21:57:35
Postat av: josse

Får man fråga vem som dissar min blogg? haha. Den håller faktiskt på att förändras ( i tanken, änsålänge). Det kommer inom kort, so stay with me anonym!

2009-02-02 @ 22:03:45
URL: http://josefaaaajn.blogg.se/
Postat av: ivis

det var jag, sry! glömde skriva in länken...men seriöst, vill du kan jag fixa den

2009-02-02 @ 22:07:31
URL: http://muckyfingers.blogg.se/
Postat av: CAROLINE

men hallå, vad hände med mig och mitt sista år på gymnasiet, vem vill hälsa på mig?

2009-02-03 @ 17:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0