Girls Night

Igår var jag, Elin och Maja hemma hos Stina och såg på Let's dance och När lammen tystnar. Har bara sett början innan men den var bra. Lite creapy men bra. Sen fick jag skjuts hem av Elin. Jag har fått ett litet jobb på lovet. Jag ska mata en katt tre gånger som bor i mitt område och för det ska jag få 50 euro haha. Helt galet! Jag och Elin ska dit och hämta nyckeln idag. Sen ikväll ska vi hem till Emelie på en stor tjejmiddag. Det kommer även några nya tjejer som jag inte träffat än, så det blir kul. Tänk, det var inte så länge sedan jag var den nya tjejen. Nu känns det som att det var så länge sedan jag var den tjejen. Men det ska bli riktigt kul ikväll. Ser verkligen fram emot det.

Imorgon åker familjen till Chamonix och jag är ensam hemma. Funderar på om jag ska ha någon middag och förfest här med några lux-tjejer när Jessica och Carro kommer. De var lite sugna på det. Och Jenny tyckte det lät kul. Så om jag får för familjen är det ju jättekul. Får fundera mer på detta. Nu ska jag ner och käka lite frulle och sen se lite på The Hills. Är ganska fasst!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Låter som ett svårt och invecklat arbete du har fått. Bli inte av med den lille katten bara...

2009-02-21 @ 22:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0