3 månader i Lux

Så härligt det är att höra sina bästa vänners röster. Då känns det nästan som man är hemma. Fy vad jag saknade er när jag lade på luren. När ni berättade vad ni skulle hitta på till helgen osv. Då ville jag vara där med er, som "förr i tiden". Saknar oss!

Idag har jag bott i Luxemburg i 3 månader. Vad tiden går fort. Idag är det även 10 dagar tills min kära familj (-Hobbe) kommer och hälsar på mig. Vad roligt det ska bli, längtar!

Ikväll har jag varit på friskis första danspass. Det var mixade låtar och massa olika dansstilar. Jag tyckte det var jättekul. Så det passet blir det fler gånger.

Imorgon blir det gympa med Hedda. Första gången imorgon så vi får se hur det går. Sen blir det stress med maten för jag ska möta upp tjejerna på stationen vid 18.30. Möjligt jag kommer lite senare. Vi ska i alla fall på Abba- the show imorgon kväll. Det kommer bli skitkul. Uppladdning på tåget får det bli.

So long my friends<3

Kommentarer
Postat av: brangz

miss yoooouuu

2009-02-07 @ 19:31:19
URL: http://brangzor.blogspot.com
Postat av: Inga*

Jaa jag menar det! Det är verkligen svårt.. Jag har inte kommit riktigt så långt, måste fundera på vad jag skulle vilja göra & vad et finns.. men det kommer med tiden hoppas jag. Man får väl prova olika saker & göra det som känns rätt just då, man kan ju alltid ångra sig.

Så neej, du är inte den enda :p Hoppas att vi känner oss lite säkrare om några månader! :)



Nej, de senate bilderna är inte från Mosel, men kunde ha varit:) Jag är omringad av vinodlingar här:) Det är mysigt vid Mosel, då var ni säkert i Remich?!

Kram Inga

2009-02-09 @ 13:51:51
URL: http://ingaaupair.blogg.se/
Postat av: Inga*

Nepp, jag bor i Greiveldange, 10 min därifrån. Jag vet hur det är, jag har väldigt dålig koll.. men till dig hittar jag iaf =p



Jaa, det hade jag gärna velat & behövt gå på!! Men jag har bytt så jag har franska på må/ons kvällarna, så jag hinner inte. Får gå imorrn istället. Jag tycker att måndagspasset är mycket bättre, men har väl inte så mycket val :p Antar att du ska dit ikväll & va hurtig :)

Kramar

2009-02-09 @ 15:10:00
URL: http://ingaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0