My week!

Veckan som har gått tänkte jag ta lite kort också. I måndags var det franska,  jobb som vanligt och friskis på kvällen. I tisdags var Anna här med barnen så de lekte och vi drack tee och snacka en massa. På kvällen blev det Ladies night med Maja och Camilla på Utopolis (den stora bion här i Lux). Vi såg "New in town" och fick varsin goodiebag. Sjukt kul! Nästa är 10 mars tror jag. Kanske ska vi gå på den med ?

I onsdags hade jag franska. Gick väl sådär. Kände mig helt utsatt av läraren. Hon är konstig.  Sen gick jag och köpte skorna som jag drömt om i dagar haha. De är så snygga! Kanske lägger upp en bild på dem senare. Jag vet att ni vill veta! Sen jobbade jag och på kvällen fixade jag jättegod paj till familjen och felicias kompis Mirabell. Roligt att de gillade den. YUM!

Igår var jag och Hedda ute i snön och lekte. Vi åkte pulka, byggde snögubbar och snöhundar(?) och gjorde snöänglar. Superkul! På kvällen var jag på danspasset. Jättekul! Jag hängde med mycket bättre denna gången också. Synd om Anna om stukade foten dock.

Idag började jag jobba 8.20 för Hedda var sjuk, jätteförkyld. Stackaren. Hon fick feber under dagen också. Så vi har sett på massa filmer och myst. Jobbigt att göra nått annat när man bara nyser och snyter dig. Snart blir det fredagsmys och middag med familjen och sen ska jag hem till Eva-lis och förfesta och sen ut på äventyr i Lux. Hoppas ni har det lika bra som jag där hemma. Jag har det toppen!

På söndag kommer Mamma, pappa och Elli hit. Ska bli så nice. Saknar er!
Om mindre än två veckor kommer Jessica och Carro också hit. Ska bli så underbart att få spendera mitt lov med er.
Så roligt med besök!!!! Love u!

Pusss

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Ja, snart kommer vi! Det ska bli så kul att träffa dig. Vi får se om alla tre får plats i bilen. Du ska ha så mycket saker med dig så vi får kanske lotta om vem som ska få åka med på resan... Puss!!!

2009-02-13 @ 23:20:44
Postat av: Caroline

12 dagar min underbaraste sen ses viiiiiii =)

2009-02-14 @ 09:12:25
Postat av: Jessica

kommer bli underbart <3

2009-02-14 @ 17:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0