Året 2008

År tvåtusenåtta firades med middag hemma hos mig och sen fest hemma hos Maria med Jessica och Caroline. Där var en hel del classmates också. En riktigt bra kväll var det.
 

JANUARI


Januari var månaden då jag var mycket på Kb med mina kompisar. Tills den kvällen jag hamnade på akuten mitt i natten. Det var kvällen jag blev nerknuffad från scenen inne på Kb. Då fick jag och Carro åka ambulans och jag fick sova på sjukhuset. Jag fick hjärnskakning och fick sy flera stygn i bakhuvudet. riktigt läskig kväll.


                           
                            Jessica, Caroline och jag hemma hos Emma innan Kb ( kvällen jag hamna på akuten)



FEBRUARI


Maria hade 19-årsmiddag och sen blev det utgång till Slagt.

Jag och s3b-tjejerna var på À pre ski fest med förfest hos Ivan. Jag var utrustad med benvärmare och goggels. Kvällen tog dock en skarp vänding och jag och Karin tog på oss ett inte allt för lätt uppdrag. vilket projekt det blev mitt i natten och så rädda vi blev haha. För vissas skull nämner jag inte vad det handlar om.

Sen kom alla hjärtans dag och vi singlar träffades på Via veneto och åt middag.  Jag, Lisa, Karin och Madde- vilken date!

Madde hade 19- årsmiddag och sen blev det utgång till Kb.

   
                                                                               
                                                                      


                                              



MARS


Mars var den månaden jag och Jessica åkte till Göteborg för att se på VM i konståkning. Det var en riktigt galen upplevelse att sitta där på Skandinavium och se alla dem duktiga åka. Det blev även mycket shopping, fika och mys på vårt hotellrum.  Gud vad roligt vi hade det dem dagarna. 

                                                 

                                                                       

                                                                                                              Jag utanför Skandinavium


APRIL


Månaden vi lämnade in Projektarbetet och sen firade på Lilla Torg och sen hos Thomas.

Petri fyllde 100 år

Carro fyllde 17 år

Jag, Madde, Karin, Challe och Emma åkte till Göteborg på "klassresa". Sjukt rolig resa med mycket fest, shopping och det vi är bäst på , KÄRLEK!


Kommer ni ihåg:

När Madde frågade om vi snart var framme, när bussen rullat i 2 min?

När vi kom fram till "hotellet" och trodde vi skulle bo i de skabbiga barackerna?

När ingen ville ha den enda sängen som inte var en våningssäng?

När alla ville ha min säng, den enda
När Emma slog huvudet i en brevlåda och fick åka ambulans?

När vi stod på VIP-listan på Deep (23) i Göteborg och hade en underbar natt?

När vi hittade ett gäng Göteborgsbrats som bjöd på skumpa och jordgubbar?

När vi kom in VIP på Parklane (22) och hade ytterligare en kväll med riktigt flyt?

När vi alla ville ha likadana klännigar?



  För vi älskar Göteborg!                                                                           



Lilla torg
                                                                                                







 
Vi firade att solen tittade fram.





MAJ


Lisa fyllde 19 och hon hade fest hos sig!



Det var bal på slottet (Hilton) med alla 3:or på S:t Petri.





                                                                                                                             Jag i trädgården innan vi åkte till Ivan för uppsamling och fördrink innan balen



                                                                                                                                                                         Jag och mina tjejer (- challis) <3



Vi hade brännbollsturnering mellan Petri och Borgar. Självklart vann ju vi!! Sen grillade vi på Tallriken i Pildammsparken. Mysigt!




Betygen sattes denna månaden!!


Vi hade galna utsparkslekar i Slottsparken.

                                                                                                          


Sen började studentern i slutet på Maj. Först ut var Bladins och jag och Karin gick på Christians Student. Sjuk kvä


 





Sist men inte minst var jag och familjen på bröllop hos våra grannar.
 






Nu orkar jag inte mer. Så resten av året lägger jag upp imorgon!

Puss hej










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0