En sjukt bra helg

Det var inte igår...

Helgen har varit kanon!! Kunde inte varit bättre faktiskt. I fredags gick jag en vårpromenad med Maja på dagen och på kvällen hade vi en riktigt rolig utgång med ett helg gäng tjejer. Kvällen började med förfest hemma hos Emelie och sen drog vi vidare in till stan dät det blev party på hög nivå. Vi var på The Tube och på K'ramba. Inne på K'ramba var det riktigt kul. Det blev mycket dans och mycket foton som hamnade på en Luxemburgisk radiokanals hemsida. Kyyl!




Vårtecken eller vad!?




Under kvällens gång hittade vi även några killar med heliumballonger så bla Emelie sjöng "Du gamla, du fria med en väldigt pipig röst. Sjukt kul. Detta finns även på film!! Sen hittade jag ett sjukt snygg diadem precis utanför stället. Trist för den som tappade det men kul för mig. Jag tappade dock mitt fina challamalla örhänge någonstans:( Någon som vet om det fortfarande går att köpa sånna ? Men när jag hittade en 10 eurosedel när jag skulle ta bussen så blev jag glad igen. Fick även med mig en discokula haha.





Hanna och jag



Tova, jag och Camilla!


I lördags mötte jag upp ett gäng tjejer i stan och tog en glass på torget. Vi satt på uteserveringen som de äntligen har satt upp. Så sjukt mysigt att sitta ute i solen. Det har jag saknat. Efter det blev det lite shopping för vissa, medan jag lyckades hålla i pengarna än en gång. Vill spara lite pengar till Paris också nämligen. För dit ska vi på fredag, wihooo!:

På kvällen satt jag barnvakt till S och E som bor jättenära mig. Tova kom dit och höll mig sällskap och vi såg på Melodifestivalen. Vi trodde det var ett skämt när La voix vann. Vi blev helt chokade och skatta överlänge. Sen blev det en massa snacka om allt och ingenting. Riktigt kul var det. Min roligaste barnvaktskväll hittills. Vi såg även lite på Wallander, Blodsspår och på ett avsnitt av Veronica Mars. Sen blev jag ju lite rikare också.





I söndags tog jag tag i mitt rum och dammsugade.. Något jag skulle gjort för länge sedan. Sen mötte jag upp Eva-Lis och Sofie och gick en promenix i det härliga vädret. Hela helgen har det verkligen varit toppenväder vilket har varit riktigt skönt. Jag har t o m kunnat gå med skinnjackan öppen utan att frysa. Jag är fresten helt makalös. Vi gick en ganska lång promenad i flera olika parker här i närheten och ja hade mitt Thomas Sabo-armband på mig, med en massa berlocker på. Så kommer jag på när vi sitter och fikar att en saknas. Så blir jag på depphumör. Det var en berlock som ser ut som en skridskor, som jag fick av syrran i julklapp. Så försöker jag få de som jobbar där vi fikade att hjälpa mig kolla om någon hittat min berlock. Men då blir han sur och säger att där finns kunder som faktiskt väntar på att få beställa. Surgubbe tänkte jag och så gick vi hemmåt. Tror ni inte jag hittar berlocken vid en busshållsplats lite längre bort då. Jo där ligger den. Jag tror jag har någon form av supersyn. Synd att jag inte hittade öronhänget samtidigt bara.









På kvällen blev det middag med familjen och sen bio med tjejerna. Vi såg på Marley and me och jag grät typ halva filmen. Den var jättesorglig och jag satt bara och tänkte på min Hobbe som jag inte träffat på jättelänge. Men jag var inte ensam om att gråta iaf. 4/ 5 grät haha. Stina var för tuff för det ;) Sen promenerade jag hem med Camilla och vi stod utanför hennes hus och prata jättelänge om allt. Så himla kul haha. 



Nu ska jag gå och hämta H på skolan!

Puss och kram till er<3


Kommentarer
Postat av: Stina

Stina = Tuff HAHA

2009-03-17 @ 10:12:28
URL: http://stinaenlux.blogg.se/
Postat av: caroline

OM vi har letat efter det örhänget många gånger... haha

3 veckor till påsklovet <3

2009-03-17 @ 15:25:01
Postat av: Caroline

OM vi har letat efter det örhänget många gånger... haha



tre veckor till påååååsk:)<3

2009-03-17 @ 15:26:13
Postat av: mamma.mia

Ja jag får nog hålla med om att du är ganska makalös...Hm på bde det ena och det andra...hihi

2009-03-18 @ 21:08:05
Postat av: josefin

Mammi : iiih ganska iaf:) Snällllis!!:D

Carrrrobarro: Jaa vi har letat efter det sååå många gånger. Bland annat en hel del gånger i ayia hahaha! Sjukt. Men du får hänga med mig och kolla om det finns att köpa fortfarande. Det är ju mina favvisar:( Sad!!!!

2009-03-18 @ 23:08:31
URL: http://josefaaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0