Ben and Jerry's och ett gäng härliga tjejer

Veckan har bjudit på mycket kul saker. Kvällsfika med några tjejer i onsdags, extra barnvaktsjobb 2 gånger i några timmar, dansen i torsdags och bio i fredags. Jag såg Confessions of a shopoholic. Sjukt bra haha. Jätterolig och lättsam film som man bara hängde med i utan att anstränga sig för att fatta handlingen. Jag fick även kort av mormor och morfar. Alltid lika kul!! Vi ses snart!

Igår var jag på Felicias musikalshow på hennes skola. Riktigt kul att se resultatet av allt de jobbat med så länge. Och Felle var superduktig. De som sjöng var de flesta himla duktiga de också. Roligt att där finns så många duktiga på skolan. Efter det åkte jag och Maja in till stan, till Crossfire, där vi tog ett bord och beställde vars en  hamburgartallrik. Sen vänta vi på lite mer folk. Stället fylldes snabbt med folk som också skulle se matchen Sverige - Portugal. Lite synd dock att det inte blev några mål. Men roligt hade vi. Sen när klockan närmade sig 12 så begav  vi oss till Couque där vi skulle springa i loppet som stödjer cancerfonden. Vi sprang i team friskis. Jag började kl 2 som då blev 3 eftersom man ställde fram klockan en timme igår natt. Jag sprang typ 24 varv på en halvtimme. När jag inte sprang så hejade jag på de andra. Det var en sjuk stämmning i hallen och det var kul att se hur många som ställt upp för att samla in pengar. När Tova hade sprungit så bestämde vi oss för att ta oss hem. Men då var klockan 04.45 och bussarna hade slutat gå. Så vi gick hem jag, Maja och Camilla. Vi var hemma lite innan 6. KUL! Haha. Helt stenfrusna och trötta.

Imorse gick vi upp halv 1 och var lagom döda. Jag var(är)  trött, hade (har) träningsvärk osv. Men efter en dush och lite frulle så kändes det bättre. Jag och Maja gjorde i princip ingenting idag fram tills 4-halv 5 då Tova kom och hämta upp oss med bil och vi körde och hämta Camilla och sen vidare till Auchan. Där hade vi tänkt fika på Häagen Dazs, men efter trista omständigheter så gick vi in och köpte varsin Ben & Jerry's glass istället och åkte hem till mig och hade det mysigt. Vi hade lite picknick på mitt rum haha. Vars en  500ml glass och en massa snack om ditten och datten. Härligt och precis vad som behövdes. Är glad att jag har er tjejer här nere!

Nu hoppas jag på en bra vecka i Lux och nästa vecka så är jag hemma och vandrar på gatorna i mitt kära Malmö. Så är ni hemma och vill träffas då så let me know. Är hemma mellan den 6 - 17 april. Har franskaprov på fredag, kul ? Naaat!

Nu hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: Tova

Ja tack för en underbar helg Josefin ! Riktigt roligt, förutom den där incidenten då, tack vare er känns det mkt bättre, så jag citerar dig "Härligt och precis vad som behövdes. Är glad att jag har er tjejer här nere!"

Kram

2009-03-30 @ 14:10:00
URL: http://tovaboustedt.blogg.se/
Postat av: josefin

Ja ush det var hemskt! Tur att du mår bättre iaf. Lite glass är aldrig fel..Hoppas vi ses innan lovet <3

2009-03-30 @ 14:56:26
URL: http://josefaaaajn.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Lycka till på franskprovet. Det ska bli kul att få hem dig en vecka.Kramis

2009-04-02 @ 23:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0