våååår!

Idag har varit en bra dag! Jag började med franska halv 10 och sen åkte jag hem och fixa lite i huset, gick och hämta Hedda och så lagade vi lunch och bakade scones. Sen gick vi efter lite protsester och bråk tillbaka till skolan igen. Därefter gick jag till nästa jobb. Jag passade Medea mellan 2 och 4 och tjänade lite extra. Inte fel alls då euron står i 11.70 nu. Ska växla in pengar nu till påsk. Vi var då i parken och matade ankorna och lekte på lekplatsen. Jag vill berätta också att vi nu har mellan 13-1 grader här i Lux. I loooove it!! Idag gick jag i linne och en tunn kofta för det var för varmt med skinnjackan. 

När jag hade lämnat Medea så hämtade jag Hedda igen och vi gick till en annan lekplats nästan precis vid oss. Där träffade jag Jenny, som är mamma till Stella och Elias som jag brukar passa vissa lördagar. Jättekul! Hennes vän Karolin var också där och hon hade två pojkar på 1 och 3 år. Det visade sig att hon behövde lite hjälp att passa barnen hon också så imorgon från halv 9 till halv 12 ungefär så sitter jag barnvakt till Axel på 1 år. Även på fredag mellan 2-4. Najs najs!!

Ikväll blir det after work med tjejerna! Stina som varit här någon månad nu ska åka hem så vi ska ha lite avskedsfest för henne. Snart snart snart är det dags för Paris. Vad jag längtar!







<3

Kommentarer
Postat av: jessicaa

SAKNAR DIIIIIG!<3

2009-03-21 @ 18:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0